czwartek, 19 września 2013

autumn like.

Pogoda w Krakowie robi się coraz bardziej "muzealna", zachęcająca raczej do zwiedzania wnętrz niż długich spacerów. W związku z tym już niedługo na blogu pojawi się cykl postów prezentujący krakowskie muzea. 

The weather in Cracow is recently becoming more and more "museal", encouraging to visiting the insides rather than long walks. So coming soon is the series of posts presenting cracovian museums.

Do tej pory pojawiły się już notki na temat muzeum w Nowej Hucie, MOCAK-u, Domu Jana Matejki i Murów Miejskich, a na Facebooku zachęcałam do zapoznania się z tekstem Angeliki z bloga "Z plecakiem w świat" na temat Fabryki Schindlera.  

Up till now, some notes were published concerning the museums in Nowa Huta, MOCAK, House of Jan Matejko and City Walls. On Facebook I also recommended the text written by Angelika from another blog about Schindler's Factory.

A teraz - kilka zeszłorocznych zdjęć jesiennej Nowej Huty. Mam nadzieję, że w tym roku pogoda pozwoli na zrobienie jeszcze lepszych fotek.

So now - a few photos of last year autumn in Nowa Huta. Hopefully this year the weather also allows taking better ones.









1 komentarz:

  1. Taka jestem stęskniona za Krakowem... Zapomniałam, żę tu u Ciebie Krakowa najwięcej. Zdjęcia w sam raz na moje popękane serce :P

    OdpowiedzUsuń